مشاوره خیانت

مشاوره خیانت روانشناس , مرکز مشاوره , مرکز مشاوره , مشاوره , مشاوره خیانت , روانشناس خوب , بهترین مشاور خیانت , مشاور خوب , خیانت , مرکز مشاوره

دلایل خواستگار نداشتن دخترها چیست ؟

  • ۱۱:۰۵

دلایل خواستگار نداشتن دخترها چیست ؟

 

1- هیچ مردی کامل نیست :
اگر شما از آن دسته از دخترها هستید که برای مرد مورد نظرتان چک لیستی از ویژگی ها شامل : شغل ، دیدگاه ، شخصیت ، خانواده ، مدل ماشین ، درآمد و … را درست کرده اید باید بدانید ممکن است تا آخر مجرد بمانید چون هیچ مردی کامل نمی باشد .

2- ارتباط داشتن با چندین مرد به صورت همزمان :
اگر با چندین مرد به صورت همزمان به عنوان دوست در ارتباط هستید ، باید بدانید این وضعیت باعث سردرگمی شما می شود که کدام مرد بهتر است . بنابراین به یک مرد نزدیکتر شوید و از بقیه فاصله بگیرید .

 

3- تجربه خیانت در گذشته :
اگر در گذشته خود خیانت را تجربه کرده اید . ممکن است دیگر تمایلی به عاشق شدن نداشته باشید و به همین دلیل ترجیح می دهید ، تنها بمانید .

 

4- آدم منفی باف هستید :
اگر دیدگاه شما نسبت به همه چیز منفی باشد ، حتی اگر به مردی نزدیک باشید و آرزوی بودن با او را در سر داشته باشید ، همین باعث می شود او از شما فراری شود .

 

5- استقلال مالی ندارید :
مردها به زن هایی که از نظر مالی مستقل هستند و حرفه ای را دنبال می کنند توجه خاص نشان می دهند . اغلب مردها دوست ندارند وقتی خسته از سرکار برمی گردند ، رویاهای شما در مورد مسائل مختلف را بشنوند .

 

6- مسائل شخصی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید :
باید بدانید مردها دوست ندارند مسائل شخصی شان افشاء شود . اگر شما از آن دسته از دخترها هستید که دائم در شبکه های اجتماعی از خودشان و زندگی شان عکس می گذارند بهتر است در این کارتان تجدید نظر کنید .

 

7- همیشه “نه” می گویید :
مردها یک بار ، دوبار یا سه بار از شما چیزی درخواست می کنند و اگر همیشه جوابتان منفی باشد دیگر چیزی از شما تقاضا نخواهند کرد.

 

8- برای رابطه با مرد مورد نظر علت دارید :
اگر ارتباط شما با مردی تنها برای یک علت باشد دیر یا زود مرد مورد نظرتان این قضیه را خواهد فهمید و از شما فراری خواهد شد . این علت می تواند مشکل مالی شما و یا تنهایی شما باشد .

 

  • ۵۰۵
حسین هستم

ازدواج کنید واقعا ازدواج بهتون هدف میده مقصد میده البته اگه واقعا بزرگ شده باشید و معنای تعهد رو درک کرده باشید

پوریا قلعه

عالی

شرکت راگا

زالو درمانی در طب سنتی چگونه است ؟؟ با ما در این مقاله همراه باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
روانشناس , مرکز مشاوره انتخاب نو , مرکز مشاوره , مشاوره , مشاوره خیانت , روانشناس خوب , بهترین مشاور خیانت , مشاور خوب , خیانت , مرکز مشاوره
Designed By Erfan Powered by Bayan