مشاوره خیانت

مشاوره خیانت روانشناس , مرکز مشاوره , مرکز مشاوره , مشاوره , مشاوره خیانت , روانشناس خوب , بهترین مشاور خیانت , مشاور خوب , خیانت , مرکز مشاوره

مهم ترین اصل در انتخاب همسر مناسب پیش از ازدواج

  • ۲۰:۰۸

مهم ترین اصل در انتخاب همسر مناسب پیش از ازدواج

4 اصل مهم در انتخاب همسر مناسب از نظر روانشناس پیش از ازدواج
 مشاور , مرکز روانشناسی , مرکز مشاوره , مشاوره خیانت , مشاوره خانواده , روانشناس پیش از ازدواج , مشاور قبل از ازدواج , روانشناس طلاق ,مرکز مشاوره
 

روانشناس پیش از ازدواج به افراد کمک می کند تا با آگاهی مناسب درباره اصولی که برای انتخاب شریک زندگی لازم است ، دست به انتخاب زنند. در بهترین مرکز روانشناسی برنامه های متنوعی با موضوعات مشخص و هدف های معنا دار برای کسانی که نیاز به مشاوره پیش از ازدواج دارند به کمک افراد آمده تا با اطمینان و آگاهی نسبت به آینده خود تصمیم بگیرند. مشاور قبل از ازدواج با در نظر گرفتن تمامی جوانب برای ازدواج یک زوج تنها نظر خود را بیان می کند و هرگز مانع ازدواج افراد نمی شود .

اصول با اهمیت در انتخاب همسر مناسب چیست ؟

1-    ویژگی های شخصیتی :

با توجه به آن که هیچ دو نفری یکسان نیستند اما برای ازدواج ، مشاور قبل ازدواج برای شباهت ویژگی های شخصیتی افراد ارزش ویژه ای قائل است . دختر و پسری که روحیات و هدف های کاملا متفاوتی را در زندگی دنبال می کنند در طول زندگی مشترک دچار احساس ناکامی و عدم کفایت شده و پس از مدتی نسبت به زندگی مشترک سرد می گردند. به عنوان مثال فردی که درون گرا می باشد با ازدواج با فردی برون گرا پس از مدتی احساس می کند احساسات در جا مانده بسیاری در وجودش ایجاد شده که زندگی را برای او بسیار طاقت فرسا نموده . مشاوره خانواده انتخاب نو مشاوره قبل از ازدواج را در این موارد از ابتدا بسیار موثر می داند.

2-    ویژگی های خانوادگی و اعتقادی :

در بسیاری از موارد افرادی که به روانشناس طلاق در کلینیک مشاوره  مراجعه می کنند درباره رنج ناشی از مشکلات فامیلی و اعتقادی با روانشناس قبل ازدواج صحبت می نمایند . بهترین مشاور قبل از ازدواج در کلینیک روانشناسی با درک مناسب از هیجانات زوجین در زمان ازدواج ، لزوم شباهت های اجتماعی و اعتقادی را به افراد یادآوری می کند تا افراد بدانند با وجود علاقه دو طرفه با هم نمی تواند تفاوت های خانوادگی و اعتقادی که هر فرد با آن به رشد رسیده است را نادیده گرفت.

3-    شرایط مالی :

یکی از موضوعاتی که بهترین روانشناس قبل از ازدواج در مرکز مشاوره به آن بسیار توجه می کند توجه به مسائل مالی و آگاهی افراد از شرایط یکدیگر است . در واقع به دلایل مختلف افرادی که رابطه پیش از ازدواج داشته اند ممکن است برای جلب نظر طرف مقابل دست به بزرگ نمایی شرایط خود زده باشند و طرف مقابل از شرایط حقیقی بی خبر مانده باشد . در این مواقع روانشناس قبل ازدواج با شفاف سازی مسائل و توجه به کوچکترین نکات می تواند تاثیری که زندگی مشترک در شرایط طرف مقابل ایجاد می کند را دریابد.

4-    شفافیت در رابطه :

زوجی که توانایی بازگو کردن احساسات خود با یکدیگر را به شکل کافی نیافته باشند در زندگی مشترک دچار مشکلات متعدی می گردند. در بسیاری از مواردی که افراد نیاز به مشاوره خیانت در مرکز روانشناسی ، دارند ریشه اصلی مشکل عدم توانایی بیان احساسات و خواسته ها در طرف مقابل است . مشاور پیش از ازدواج خوب به زوجین آموزش می دهد تا بدون آسیب رساندن به یکدیگر و زیر سوال بردن عواطف یکدیگر ، دست به بیان واضح و شفاف احساسات خود زنند.

کاربرد تست های روانشناسی پیش از ازدواج از نظر مشاور پیش از ازدواج خوب چیست ؟

متخصص مشاور قبل ازدواج در بهترین مراکز مشاوره تهران معمولا برای کسانی که تصمیم به ازدواج با یکدیگر دارند استفاده از پکیج تست های پیش از ازدواج را توصیه می نمایند . این تست های روانشناسی زیر نظر روانسنج و با تفسیر دقیق انجام می گیرد که به مشاور ازدواج کمک می کند تا با آگاهی دقیق تری نسبت به نتیجه ازدواج زوجین نظر دهند. از نمونه تست های روانشناسی خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-         تست NEO

-         تست MCMI

-         تست MMPI

-         تست طرحواره شناسی یانگ

-         تست هوش هیجانی (EQ)

http://khodnivis.blog.ir

  • ۷۰۸
ترمز پله

موفق باشید ممنونم

قرنیز

عالیههههههههه

سوله

ممنونم ازتون

پرورش زالو

بسیار عالی بود ، شمارو دعوت میکنم از مقاله پرورش زالو دیدن کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
روانشناس , مرکز مشاوره انتخاب نو , مرکز مشاوره , مشاوره , مشاوره خیانت , روانشناس خوب , بهترین مشاور خیانت , مشاور خوب , خیانت , مرکز مشاوره
Designed By Erfan Powered by Bayan