مشاوره خیانت

مشاوره خیانت روانشناس , مرکز مشاوره , مرکز مشاوره , مشاوره , مشاوره خیانت , روانشناس خوب , بهترین مشاور خیانت , مشاور خوب , خیانت , مرکز مشاوره

بهترین راه برای داشتن انرژی مثبت

  • ۱۴:۲۱

دفع انرژی منفی دیگران ؛ ۷ راه قوی برای داشتن انرژی مثبت

دفع انرژی منفی :

چرا از اینکه در کنار بعضی افراد هستیم، احساس بدی به ما دست می دهد؟ شاید این به خاطر انرژی منفی آنهاست . در واقع میدان انرژی آنها می تواند انرژی شما را نیز پایین بکشد و احساساتتان را تغییر دهد.

از این بدتر این است که این انرژی به شما نیز سرایت کرده و حالتان را بد می کند. این احساس بد در شکل های مختلفی مانند: سردرد و بی حوصلگی ظهور می کند.

اما چطور می توان انرژی منفی دیگران را دفع کرد؟

برای همه چیز سپاسگزار باشید

از کاری که می توانید و از همین الان شروع کنید. همین الان ساده ترین کاری که می توانید برای تغییر احساس و انرژیتان انجام دهید این است که روی نکات مثبت تمرکز کنید.

نمی توان افکار و انرژی منفی را از ذهن بیرون کرد. تنها می توان با وارد کردن افکار مثبت بیشتر بر نیرو و انرژی افکار منفی پیروز شد و وضعیت احساسی را تغییر داد.

هر روز حد اقل دو مرتبه به داشته هایتان فکر کنید و از بابت آنها سپاسگزار باشید.

حالت بدنتان را عوض کنید

ذهن و فکر ما به هم قفل هستند. شما نمی توانید ژست انسان های افسرده را بگیرید و از درون شاد و خوشحال باشید. همینطور نمی توانید ژست یک انسان موفق را بگیرید و بگویید عجب آدم بدبختی هستم!

اگر نمی خواهید از ذهن شروع کنید، از بدنتان شروع کنید. سرتان را بالا بگیرید، سینه تان را به جلو بدهید و لبخند بزنید. چند ثانیه صبر کنید، ببینید چقدر حالتان بهتر خواهد شد!

به همین سادگی انرژی منفی را دفع کردید.

بیشتر بخندید مخصوصا با خودتان

خنده باعث ترشح هورمون های شادی بخش و موثر در بدن می شود. سعی کنید بیشتر بخندید. به مطالب خنده دار گوش کنید و جلوی آینه به خودتان لبخند بزنید، خودتان را ببوسید و در آغوش بگیرید. با این کار عزت نفس شما افزایش خواهد یافت و انرژیتان مثبت خواهد شد.

به دیگران کمک کنید

احساسی که از کمک به دیگران به دست می آورید غیر قابل وصف است. همیشه دوست دارید تا تجربیات مثبت این چنینی را در زندگیتان بیشتر داشته باشید. با کمک به انسان های دیگر، کمک بزرگی به خودتان خواهید کرد و انرژی های منفی را نیز دفع می کنید.

تفکرتان را تغییر دهید

اگر از دیگران ناراحتید از خودتان سوال کنید چرا؟ شاید حق با شما نیست! شاید هم حق باشماست اما اینکه حق با چه کسی است کمکی نمی کند یا باید مساله را حل کنید آن هم از راه درست و یا در رابطه ای که هر دو طرف در آن اذیت می شوند نمانید.

کمک کنید تا اطرافیانتان تغییر کنند

با افرادی معاشرت کنید که انرژی منفی به شما نمی دهند و شما را تحقیر و سرزنش نمی کنند.

اگر در بین اطرافیان خود نیز افراد منفی نگر دارید به آن ها کمک کنید تا دیدگاهشان را نسبت به خودشان و زندگی شان تغییر کند.

مسئولیت بپذیرید

مسئولت پذیری یکی از مهم ترین نشانه های بلوغ روانی است. شما باید مسئولیت رفتارهای خود را بپذیرید و بپذیرید که اگر بخواهید، می توانید در زندگیتان تغییر ایجاد کنید.

اگر از کسی انرژی منفی می گیرید، این انتخاب شماست که با او در ارتباط بمانید.

اگر احساس بدی دارید می توانید انتخاب کنید که با استفاده از روش های ذکر شده و یا هر روش دیگری احساستان را مثبت کنید و یا با همین روال ادامه دهید.

شما مسئولیت صد در صد انتخاب های زندگیتان را بر عهده دارید و هر چیزی را که بخواهید می توانید تغییر دهید. پس انتخاب کنید که موفق باشید!

  • ۴۴۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
روانشناس , مرکز مشاوره انتخاب نو , مرکز مشاوره , مشاوره , مشاوره خیانت , روانشناس خوب , بهترین مشاور خیانت , مشاور خوب , خیانت , مرکز مشاوره
Designed By Erfan Powered by Bayan